Hata är ett starkt ord

Men det finns verkligen saker som jag hatar!

• Små skrikande ungar på restaurang/cafe. Har ni en skrikande unge lämna bort den eller stanna hemma. Jag vill inte höra skiten när jag sitter och försöker äta!

• Sms mitt i nätterna, även om man är vaken så är det inte oki att messa med en annan tjej om man har ett förhållande 4 på nätterna. Jag skiter väl i om hon har ont i magen! Ta en panodil och lägga dig i fosterställning som alla andra! Nån måtta får det fan vara på vänskapligheten!

• Att man alltid hittar snygga kläder och prylar just när man inte har pengar till dom och sen när man har pengar inte hittar ett skit!

• Slaskväder. Finns de nå värre? Det varken kallt eller varmt men jävligt blött!
Jag tycker vi alla går ut och bränner ett varsitt bildäck för att skynda på den globala uppvärmningen! Ge mig sommar!

• Att känna sig beroende av någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0