Alla vill vi ha vad vi inte kan få

Är det inte så?
Jag skulle tippa på att jag egetligen inte för förstahands handsvalet för min sambo. Men jag duger i krig... Okej kan dugen jag är bra på de flesta sätt men jag är inte den där flrsta kärleken ellerhur. Vem vill inte ha sin första oh största kärlek...? Oki Evelina vill inte det, det förstår jag.Hon har hittat på en grym kille utan tvekan.

Men seriöst, hur länge kan man leva med att veta att man egentligen är den där andra? Sanningen svider och man lever med den men så är kanske livet, eller?

Alla vil vi ha vad vi inte kan få...
Brunennet vill bli blonda,
tjocka vill bli smala,
mörka vill bli ljusa....

Prove me wrong...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0